Bij SIDN dragen we bij aan welvaart en welzijn door ons in te zetten voor een zorgeloos en kansrijk digitaal bestaan. De manier waarop we dit doen, omschrijven we in 5 kernwaarden die onze persoonlijkheid definieert. Zowel extern, als intern.
• Onafhankelijk: bepaal je eigen handelen en ontwikkeling
Bij ons krijg je de ruimte om vanuit jouw kennis en ervaring de beste afweging te maken in het belang van SIDN. Dat vertrouwen is er. Je krijgt de vrijheid om je werk in te vullen naar wat bij jou past. De verantwoordelijkheid ligt laag in de organisatie: Je bent zelf verantwoordelijk voor je ontwikkeling en handelen.
• Betrouwbaar: mensen moeten van ons op aankunnen
Bij SIDN staat veiligheid en stabiliteit hoog in het vaandel. We spelen een onmisbare rol in de internetwereld en in de maatschappij. Het goed functioneren van onze systemen en het zorgvuldig omgaan met alle data is van groot belang. Binnen SIDN voelt iedereen zich daarvoor verantwoordelijk. We gaan integer om met informatie, zijn eerlijk en afspraak is afspraak. Als het niet goed genoeg is, of als er fouten zijn gemaakt, zijn we de eerste die dat toegeven. En we lossen het op. Wij zijn de betrouwbare partij waar mensen van op aan moeten kunnen.
• Professioneel: we leggen de lat hoog
We leveren topkwaliteit: wat we doen, doen we goed. We zijn deskundig op ons gebied en verstaan ons vak. Daarom dagen we je uit om je voortdurend te ontwikkelen. Je ontvangt een eerlijke beloning die past bij je bijdrage aan de organisatie. Topprestaties erkennen we. Goed is niet goed genoeg en we leggen de lat hoog. Ogenschijnlijk moeiteloos, alsof we onze hand er niet voor omdraaien. Tegelijkertijd verliezen we de humor niet uit het oog. We werken hard, maar lachen wat af met elkaar.
• Innovatief: er is ruimte om te experimenteren
We zorgen ervoor dat we de basis op orde hebben. Daarnaast is er ruimte om te ontdekken en te experimenteren. We signaleren kansen, verbeteren processen en ontwikkelen nieuwe producten en diensten. We hebben een ruim opleidingsbudget voor iedere medewerker, zodat we de nieuwste kennis ook in huis halen en kunnen innoveren.
• Klantgericht: wij zorgen goed voor jou, jij voor onze klant
Bij alles wat we doen staat onze klant voorop. We zijn behulpzaam en gaan voor persoonlijk contact. Wij geloven dat als wij goed voor jou zorgen, jij ook goed voor onze klanten zorgt. Er is bij ons oprechte interesse in jou als persoon. We vragen regelmatig hoe het met je gaat, komen op bezoek als je een baby hebt gekregen en sturen je een kaartje als je ziek bent.