Klacht over registrar

Heb je een klacht over je registrar? Dan zijn er verschillende mogelijkheden om die op te lossen.

Klacht over domeinnaam Klacht over inhoud website
SIDN registrar logo
  • Probeer er met je registrar uit te komen.

    • Neem contact met ons op als je er niet uitkomt.

      Bel: 026 352 55 55 of mail: support@sidn.nl. Wij kunnen alleen helpen bij klachten over het registreren en beheren van domeinnamen. We helpen niet bij overige problemen, bijvoorbeeld met je abonnement of technische problemen.

  • Ga naar de rechter.

    Tip: overleg eerst met je rechtsbijstandverzekering, een advocaat of een andere juridisch adviseur. En wil je advies over een gerechtelijke procedure? Kijk dan bijvoorbeeld bij het Juridisch Loket.

  • Of verhuis naar een andere registrar.

    Houd wel rekening met je abonnement; een klacht wil niet zeggen dat je voor het einde van je abonnement kosteloos weg kunt. Lees meer over het verhuizen van je domeinnaam.