Heb je een klacht over je registrar? Dan zijn er verschillende mogelijkheden om die op te lossen.

Probeer er met je registrar uit te komen.
Neem contact met ons op als je er niet uitkomt.
Bel: 026 352 55 55 of mail: support@sidn.nl. Wij kunnen alleen helpen bij klachten over het registreren en beheren van domeinnamen. We helpen niet bij overige problemen, bijvoorbeeld met je abonnement of technische problemen.
Leg je klacht voor aan de geschillencommissie.
Je registrar moet wel aangesloten zijn bij de geschillencommissie. Op de website van de geschillencommissie lees je er meer over.
Ga naar de rechter.
Tip: overleg eerst met je rechtsbijstandverzekering, een advocaat of een andere juridisch adviseur. En wil je advies over een gerechtelijke procedure? Kijk dan bijvoorbeeld bij het Juridisch Loket.
Of verhuis naar een andere registrar.
Houd wel rekening met je abonnement; een klacht wil niet zeggen dat je voor het einde van je abonnement kosteloos weg kunt. Lees meer over het verhuizen van je domeinnaam.