We hebben een nieuwe SIDN huisstijl!

Met gepaste trots introduceren we vandaag onze nieuwe visuele identiteit. Al onze uitingen hebben vanaf nu een nieuw logo, andere vormgeving en een nieuwe pay-off. Deze huisstijl past bij het bedrijf dat we inmiddels zijn geworden en de ambities die we hebben.

Bekijk ons huisstijlhandboek

Stabiel en betrouwbaar, kleurrijk en veelzijdig

Van een wat behoudende en relatief onbekende organisatie zijn we uitgegroeid tot een dynamische organisatie. Onze belangrijkste taak is en blijft het beheer van het .nl-domein. Samen met alle registrars zorgen we voor een veilig en stabiel .nl. Daarnaast zijn we registryserviceprovider van .aw en .amsterdam en hebben we met Simplerinvoicing de eerste stappen gezet als beheerder van een trust framework. Dit jaar verwachten we ons takenpakket ook uit te breiden met het .bv-domein. De stabiliteit en betrouwbaarheid van onze organisatie zie je terug in het krachtige woordmerk SIDN. De veelkleurigheid weerspiegelt de veelzijdigheid van ons werk en maakt ons nieuwe logo compleet.

Jouw wereld, ons domein

Bij het nieuwe logo hoort ook een nieuwe pay-off. Waar we eerst alleen het ‘bedrijf achter .nl’ waren, zijn we nu zoveel meer. Kleurrijk in ons palet aan activiteiten, gerespecteerd om onze kwaliteit, expertise en investeringen in internetontwikkelingen. Een bedrijf dat innoveert en veel meer de koers zet dan die van anderen volgt. Met hoogwaardige dienstverlening in innovatieve, veilige domeinen en digitale identiteiten zorgen we ervoor dat jouw digitale wereld betrouwbaar en veilig is: Jouw wereld, ons domein. De foto’s op onze nieuwe homepage laten mooie voorbeelden zien van de impact van onze activiteiten op een zorgeloos digitaal bestaan van mensen en organisaties.

Informelere schrijfstijl

Met de introductie van de nieuwe huisstijl hebben we ook gekozen voor een informelere schrijfstijl die past bij de moderne en toegankelijke organisatie die we willen zijn. Dat zie je bijvoorbeeld terug in onze pay-off: ‘jouw wereld, ons domein’, maar ook in de korte, heldere teksten op onze website en in andere communicatiemiddelen. Deze minder formele en meer eigentijdse schrijfstijl gaan we de komende tijd doorvoeren in al onze algemene communicatie-uitingen.