De tijden waarbinnen we telefonisch bereikbaar zijn veranderen
Je kunt ons voortaan bellen tussen 08.30 – 17.00 uur
Je kunt ons voortaan bellen tussen 08.30 – 17.00 uur
Vanaf 1 april veranderen de tijden waarbinnen onze supportdesk telefonisch bereikbaar is. Je kunt ons vanaf die datum bellen tussen 08.30 – 17.00 uur. Natuurlijk kun je ons 24 uur per dag mailen en nemen we je vragen nog steeds zo snel als mogelijk in behandeling.
De reden voor het beperken van de telefonische bereikbaarheid is een flinke afname van het aantal telefoongesprekken over de afgelopen jaren. Uit onze analyse van het telefoonverkeer bleek zelfs dat het aantal gesprekken buiten kantoortijden vrijwel nihil is. Daartegenover staat een enorme groei van het aantal supportvragen dat we via e-mail ontvangen bínnen kantoortijden. Om goed in te kunnen spelen op deze verandering kiezen we ervoor korter telefonisch bereikbaar te zijn, zodat we de vrijgekomen menskracht in kunnen zetten op het sneller kunnen afhandelen van supportvragen via mail.
Je bereikt ons op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur op +31 (26) 352 55 55 of support@sidn.nl.